Μενού Κλείσιμο

Η τρισδιάστατη ψηφιακή σχεδίαση στη φαρέτρα της μάθησης

Η τρισδιάστατη ψηφιακή σχεδίαση

στη φαρέτρα της μάθησης

Στα πλαίσια του 10ου Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού

«ΚΥΠΡΟΣ – ΕΛΛΑΔΑ – ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ»

ο μαθητής της Ε΄ τάξης Εμμανουήλ Χρονόπουλος,
χρησιμοποιώντας το λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης Τinkercad
δημιούργησε το σχήμα της Κύπρου.

Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας
στην ομάδα του Περιφερειακού Θεματικού Δικτύου Πολιτιστικών Προγραμμάτων με τίτλο:

«Παίζω και μαθαίνω στη σκακιέρα»,

ο μαθητής της Ε’ τάξης Χρήστος Πουλής
χρησιμοποιώντας το λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης Τinkercad
δημιούργησε τη σκακιέρα και τα 32 πιόνια.