Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν τους διαγωνιζόμενους (μια Χελώνα, έναν Σκύλο και έναν Βάτραχο) οι οποίοι θα λάβουν μέρος σε έναν αγώνα ταχύτητας.
Το project ολοκληρώθηκε έπειτα από την ομαδική προσπάθεια και συνεργασία και των 8 ομάδων ρομποτικής της τάξης.
Η σχεδίαση του ρομπότ έγινε εξ ολοκλήρου από τα παιδιά, δηλαδή χωρίς οδηγίες κατασκευής.
Το ρομπότ περιέχει 1 κινητήρα και 1 αισθητήρα απόστασης.
Καθώς κινείται μπορεί ταυτόχρονα και να γυρίζει μια πολύχρωμη σημαία.
Προγραμματίστηκε έτσι ώστε να ενημερώσει τους χειριστές των διαγωνιζομένων για την εκκίνηση του αγώνα και στο τέλος να εμφανίζει στην οθόνη του υπολογιστή τον Νικητή και τον Χαμένο του αγώνα. Ο RACE STARTER αναγνωρίζει τους διαγωνιζόμενους, ανάλογα με την απόσταση που έχουν από αυτόν.
Με αυτόν τον τρόπο αναγνωρίζει τον νικητή.
Δυσκολίες: Ο αισθητήρας απόστασης λόγω περιορισμένης εμβέλειας δεν μπορούσε να “δει” των τρίτο διαγωνιζόμενο.
Η σχεδίαση του ρομπότ έγινε με οδηγίες κατασκευής-έτοιμο σχέδιο.
Το ρομπότ περιέχει 1 κινητήρα.
Προγραμματίστηκε έτσι ώστε όταν πατηθεί το πάνω βελάκι του πληκτρολογίου το Βατραχάκιξεκινά και όταν πατηθεί το κάτω βελάκι το Βατραχάκι σταματά να κινείται.
Δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε: δεν λειτουργούσε ο μηχανισμός κίνησης σωστά (πρόβλημα στα γρανάζια).
Λύση: επανασχεδιασμός μηχανισμού με διαφορετικού μεγέθους γρανάζια.
Υπέυθυνες Ομάδες:
Roboteam
ΡΟΜΠΟΠΑΙΔΑΚΙΑ
Προγράμματα και εκπαιδευτικά σετ ρομποτικής που χρησιμοποιήθηκαν.
S2bot
Eίναι μια ελεύθερη βοηθητική εφαρμογή η οποία μας επιτρέπει να έλεγχουμε το ρομπότ μας με την γλώσσα προγραμματισμού Scratch 2.0
Scratch 2.0 Προγραμματίσαμε τα ρομποτ μας με την γλώσσα προγραμματισμού Scratch 2.0
Lego Education we do 2.0 Κατασκευάσαμε τα ρομπότ με τα εκπαιδευτικά σετ ρομποτικής της LEGO Education που στόχο έχουν την ανάπτυξη της υπολογιστής σκέψης και την εισαγωγή τουSTEAM στη μαθησιακή διαδικασία με παιγνιώδη τρόπο.
Η Πίστα του Αγώνα
Η καλλιτεχνική παρέμβαση της πίστας του αγώνα υλοποιήθηκε από τις μαθήτριες: Αλεξάνδρα. Μ και Δήμητρα. Π