Μενού Κλείσιμο

«Αγώνας Ταχύτητας Ζώων»

Project ρομποτικής

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου
κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν
τους διαγωνιζόμενους (μια Χελώνα, έναν Σκύλο και έναν Βάτραχο)
οι οποίοι θα λάβουν μέρος σε έναν αγώνα ταχύτητας.

Το project ολοκληρώθηκε έπειτα από την ομαδική προσπάθεια και συνεργασία και
των 8 ομάδων ρομποτικής της τάξης.

Τα Robotakia μας

Ο RACE STARTER

Η σχεδίαση του ρομπότ έγινε εξ ολοκλήρου από τα παιδιά, δηλαδή χωρίς οδηγίες κατασκευής.

Το ρομπότ περιέχει 1 κινητήρα και 1 αισθητήρα απόστασης.

Καθώς κινείται μπορεί ταυτόχρονα και να γυρίζει μια πολύχρωμη σημαία.

Προγραμματίστηκε έτσι ώστε να ενημερώσει τους χειριστές των διαγωνιζομένων για την εκκίνηση του αγώνα και στο τέλος να εμφανίζει στην οθόνη του υπολογιστή τον Νικητή και τον Χαμένο του αγώνα.
Ο RACE STARTER αναγνωρίζει τους διαγωνιζόμενους, ανάλογα με την απόσταση που έχουν από αυτόν.

Με αυτόν τον τρόπο αναγνωρίζει τον νικητή.

Δυσκολίες: Ο αισθητήρας απόστασης λόγω περιορισμένης εμβέλειας δεν μπορούσε να “δει” των τρίτο διαγωνιζόμενο.

Λύση: Οι διαγωνιζόμενοι θα αγωνίζονται σε δυάδες.

Υπεύθυνες Ομάδες:

Γ.Κ.Μ.Δ.Ζ.

ΑΓΕΛΑΔΗΤΕΣ

 

Η Χελώνα

Η σχεδίαση του ρομπότ έγινε με οδηγίες κατασκευής-έτοιμο σχέδιο.

Το ρομπότ περιέχει 1 κινητήρα.

Προγραμματίστηκε έτσι ώστε όταν πατηθεί
το πάνω βελάκι του πληκτρολογίου η Χελώνα ξεκινά και
όταν πατηθεί το κάτω βελάκι η Χελώνα σταματά να κινείται.

Δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε: η επιλογή του κατάλληλου αθλητή

Λύση: Βρήκαμε αθλητή να μπορεί να κινείται.


Υπέυθυνες
Ομάδες:

Αυτιάγγουρες

The robogirls

Ο Σκύλος

Η σχεδίαση του ρομπότ έγινε με οδηγίες κατασκευής-έτοιμο σχέδιο.

Το ρομπότ περιέχει 1 κινητήρα.

Προγραμματίστηκε έτσι ώστε όταν πατηθεί
το πάνω βελάκι του πληκτρολογίου ο
Σκύλος ξεκινά και
όταν πατηθεί το κάτω βελάκι ο Σκύλος σταματά να κινείται.

Δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε: τα πέλματα του αρχικού σχεδίου δημιουργούσαν πρόβλημα στην κίνηση του robot.

Λύση: Τα αντικαταστήσαμε με ρόδες.

Υπεύθυνες Ομάδες:

girls

ΡΟΜΠΟΤΟΕΞΥΠΝΟΥΛΗΔΕΣ

Το Βατραχάκι

Η σχεδίαση του ρομπότ έγινε με οδηγίες κατασκευής-έτοιμο σχέδιο.

Το ρομπότ περιέχει 1 κινητήρα.

Προγραμματίστηκε έτσι ώστε όταν πατηθεί
το πάνω βελάκι του πληκτρολογίου το Βατραχάκι ξεκινά και
όταν πατηθεί το κάτω βελάκι το Βατραχάκι σταματά να κινείται.

Δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε: δεν λειτουργούσε ο μηχανισμός κίνησης σωστά (πρόβλημα στα γρανάζια).

Λύση: επανασχεδιασμός μηχανισμού με διαφορετικού μεγέθους γρανάζια.


Υπέυθυνες
Ομάδες:

Roboteam

ΡΟΜΠΟΠΑΙΔΑΚΙΑ

Προγράμματα και εκπαιδευτικά σετ ρομποτικής που χρησιμοποιήθηκαν.

S2bot

Eίναι μια ελεύθερη βοηθητική εφαρμογή
η οποία μας επιτρέπει να έλεγχουμε το ρομπότ μας με
την γλώσσα προγραμματισμού Scratch 2.0

Scratch 2.0
Προγραμματίσαμε τα ρομποτ μας με την γ
λώσσα προγραμματισμού Scratch 2.0

Lego Education we do 2.0
Κατασκευάσαμε τα ρομπότ με τα εκπαιδευτικά σετ ρομποτικής της LEGO Education
που στόχο έχουν την ανάπτυξη της
υπολογιστής σκέψης και την εισαγωγή του STEAM
στη μαθησιακή διαδικασία με παιγνιώδη τρόπο.

Η Πίστα του Αγώνα

Η καλλιτεχνική παρέμβαση της πίστας του αγώνα υλοποιήθηκε από τις μαθήτριες:
Αλεξάνδρα. Μ και Δήμητρα. Π

Η προσπάθειά μας τελικά είχε αποτέλεσμα….