Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου κατασκεύασαν και προγραμμάτισαντους φωτεινούςσηματοδότες με την γλώσσα προγραμματισμού Scratch.
Για την ολοκλήρωση της εργασίας τους οι μαθητές χρειαστήκαν:
4 σετ ρομποτικής, ένα έτοιμο σχέδιο με οδηγίες για την κατασκευή του φαναριού, το προγραμματιστικό περιβάλλον της Scratch 3.0, 4 tablet για τον προγραμματισμό των φαναριών. 2 ταμπλό για τις μακέτες και την καλή και δημιουργική τους διάθεση.
Το project ολοκληρώθηκε έπειτα από την ομαδική προσπάθεια και συνεργασία και των8 ομάδων ρομποτικής της τάξης.
Ομάδες Ρομποτικής ΣΤ1
Ομάδες Ρομποτικής ΣΤ2
Το Ρομποτάκι μας
Η σχεδίαση του ρομπότ έγινε με οδηγίες κατασκευής-έτοιμο σχέδιο.
Το ρομπότ περιέχει 1 κινητήρα.
Το Πρόγραμμά μας σε scratch
Πλήκτρα διαχείρισης του φαναριού
Δημιουργήσαμε 2 πλήκτρα με τα οποία μπορούμε να διαχειριστούμε το ρομπότ: το κουμπί start, το οποίο όταν το αγγίξεις εκκινεί το φανάρι και το κουμπί stop,το οποίο σταματά τον κινητήρα αλλά και την εκτέλεση των εντολών του scratch.
Κώδικας του κουμπιού start
Κώδικας του κουμπιού stop
Οι μακέτες μας
Η φαντασία και η δημιουργικότητα, μαζί με την ακρίβεια και την αναλυτική σκέψη, αποτελούν σημαντικά στοιχεία που χρησιμοποίησαν οι μαθητές για την δημιουργία της κάθε μακέτας.