Η τρισδιάστατη ψηφιακή σχεδίαση στη φαρέτρα της μάθησης Στα πλαίσια του 10ου Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού«ΚΥΠΡΟΣ – ΕΛΛΑΔΑ – ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ»ο μαθητής της Ε΄ τάξης Εμμανουήλ Χρονόπουλος,χρησιμοποιώντας το λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης Τinkercadδημιούργησε το σχήμα της Κύπρου. Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στην ομάδα του Περιφερειακού Θεματικού Δικτύου Πολιτιστικών Προγραμμάτων με τίτλο:«Παίζω και μαθαίνω στη σκακιέρα»,ο μαθητής της Ε’ τάξης Χρήστος Πουλήςχρησιμοποιώντας το λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης Τinkercad δημιούργησε τη σκακιέρα και τα 32 πιόνια.